Contact

Onze gegevens :

  • Adres: Handboogstraat 2 bus 0013, 8000 Brugge
  • Tel. Dienst Verhuur: 050 31 76 58
  • Tel. Technische Dienst: 050 45 90 80
  • Bankrek. BE 14 4760 0106 6183 BIC KREDBEBB
  • BTW : BE0405.096.546

Bereikbaarheid kantoren via openbaar vervoer:





Grotere kaart weergeven

De kantoren zijn bereikbaar met het openbaar vervoer vanuit het station of de stad

  • met buslijn 3 (dit is de bus met bestemming Brugge St Pieters, je moet afstappen aan de 3de halte op de Blankenbergse Steenweg, nabij de Delhaize)
  • en met de buslijn 33 (dit is de lijn Brugge-Blankenberge, halte op de Blankenbergse Steenweg nabij de Delhaize).

Van deze halte ga je te voet door de Karel Ledeganckstraat en vervolgens door de poort van het park Ten Poele. Als je de dreef in het park volgt, die gewoon het verlengde is van de Karel Ledeganckstraat, zal je al snel onze appartementen en de kantoren zien aan de rechterzijde van deze dreef.

Bereikbaarheid kantoren met de auto:

De kantoren zijn bereikbaar met de auto via de Vaartstraat en de Handboogstraat (parkeergelegenheid voor de deur).

Diensten BMH:

Dienst Verhuur:

Dienst Bewonerscontacten:

Loketten in de Handboogstraat, 2 te 8000 Brugge open op:

  • maandag- en donderdagvoormiddag van 9u00 tot 12u00, en
  • dinsdagnamiddag van 14u00 tot 17u00

Ook op afspraak na telefonisch contact op tel. 050 31 76 58

Technische Dienst:

Voor herstelling, het onderhoud en nazicht van de verwarmingsinstallatie, de warmwaterbereiding, de sanitaire en de elektrische uitrusting (voor zover geplaatst door de BMH) kun je contact opnemen met Six (051 31 20 12).

Voor andere technische problemen of vragen (behalve indien het defecten zijn die ten laste zijn van de huurder (zie rubriek: ‘Herstellingen’) kun je contact opnemen met het Technisch Meldpunt van de BMH (050 45 90 80). Het Meldpunt is iedere werkdag bereikbaar tussen 8u30 en 12 uur en op dinsdagnamiddag van 14 tot 17 uur.

E-mailadres: tech@bmh.vlaanderen

Boekhouding:

De boekhouding is énkel voor leveranciers iedere dag bereikbaar tussen 8 en 12 uur en van 13 tot 16 uur, behalve op donderdag, op het nr. 050 32 87 90.

 van 9u tot 10u.

 

Klachten

Als huurder of kandidaat huurder van de Brugse Maatschappij voor Huisvesting (BMH) verwacht je de beste service.  We doen dan ook ons best om aan je verwachtingen tegemoet te komen.  Toch kan het ook eens fout gaan.  Heb je een klacht, laat het ons weten.

Lees hiervoor eerst de Procedure Klachtenbeheer van de Brugse Maatschappij voor Huisvesting.  Vind je dat je een echte klacht hebt (dus nog niet eerder geformuleerd), vul dan hier ons elektronisch formulier in.  Je kan ook het klachtenformulier downloaden. En het ons daarna met de post bezorgen of afgeven aan onze loketten.